مهاجرت به کانادا آسان نیست. برای موفقیت و تأیید مهاجرت به کانادا باید اقدامات بسیاری انجام شود. همچنین این روند می تواند چندین ماه و در بعضی موارد چند سال به طول انجامد. اما اگر می دانید چه گزینه هایی در دسترس است ، می توانید تغییرات موفقیت خود را بهبود بخشیده و از "افتادن گودال" ، ناامیدی و تاخیر خودداری کنید. در اینجا خلاصه ای از پنج برنامه مهاجرتی آورده شده است که نحوه مهاجرت به کانادا را به شما نشان می دهد.

رنامه مهاجرت کانادا که به مهاجران امکان می دهد در کانادا به عنوان یک کارگر ماهر از طریق Express Entry زندگی و کار کنند. سیستم جدید به شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) اجازه می دهد تا مهاجران ماهر و یا دارای مدارک مربوطه را تحت برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال ، ارزیابی و استخدام و انتخاب کنید.

 

برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP)

برنامه معاملات ماهر فدرال (FSTP)

کلاس تجربه کانادا (CEC)

برنامه Express Entry همچنین به استانها و قلمروهای منحصر به فرد اجازه می دهد تا از این سیستم استفاده کنند تا بتوانند نامزدهای مناسبی را به عنوان بخشی از برنامه های انتخاباتی استان انتخاب کنند تا خواسته های بازار کار برآورده شود.

 مهاجرت به کانادا

حمایت مالی کلاس خانواده

اتحاد خانواده همچنان گوشه ای از سیاست مهاجرت کانادا است. خانواده های کانادا می توانند از بستگان خود حمایت کنند تا به طور دائم به کانادا بیایند. برای اینکه واجد شرایط حمایت از خویشاوند خود باشید ، باید یک شهروند کانادایی یا اقامت دائم باشید. همچنین چه کسی می توانید حمایت مالی کنید: همسر و فرزندانتان زیر 22 سال (بعضی موارد استثنا وجود دارد). حمایت از والدین یا مادربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ شما در حال حاضر دیگر گزینه ای نیست. با این حال ، شما می توانید آنها را در دسته سوپر ویزا به کانادا بیاورید.

  ویزای کار LMIA

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا ابتدا پیشنهادات شغلی کانادا را دریافت می کنند ، برای ویزای کار اقدام می کنند و بر این اساس ، به کانادا مهاجرت می کنند. LMIA شامل تضمین یک پیشنهاد شغلی در کانادا است ، با درخواست کارفرمای کانادایی برای خدمات LMIA هر چند سرویس کانادا و سپس متقاضی متقاضی مجوز کار پس از تأیید LMIA. این روند بسیار درگیر است اما می تواند به اقامت دائم کانادا منجر شود.

 مهاجرت به استان های کانادا (PNP)

مسیر PNP به طور فزاینده ای راهی برای مهاجرت به کانادا در حال تبدیل شدن است. استانهای کانادایی مانند آلبرتا ، انتاریو ، بریتیش کلمبیا و دیگران برنامه های مهاجرتی خود را توسعه داده اند که اغلب منجر به یک روند سریع می شود. با این حال ، مقوله PNP به طور کلی نیاز دارد که متقاضیان پس از ورود به کانادا در استان های مربوطه سکونت کنند. علاوه بر این ، بیشتر PNP ها برای واجد شرایط بودن به یک کار شغلی از یک کارفرمای کانادایی نیاز دارند. 

برای اظلاعات کامل به مقالات tbigroup مراجعه کنید.

 مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا

دسته سرمایه گذار برای افراد با ارزش خالص بالا که در خارج از کشور صاحب مشاغل یا مدیریت آنها هستند طراحی شده است. آنها با اجازه دادن به افراد تجار با تجربه در اقتصاد کانادا می توانند به رشد و شکوفایی کلی کانادا کمک کنند. در اصل دو برنامه سرمایه گذار در کانادا وجود دارد: برنامه سرمایه گذار فدرال و برنامه کبک. هر دو برنامه تا حدودی مشابه هستند و نیاز دارند که متقاضیان ارزش خالص بالایی داشته باشند و برای یک دوره 5 ساله سرمایه گذاری بزرگی را در یک صندوق سرمایه گذاری مصوب انجام دهند. مهاجران سرمایه گذار می توانند همسر و فرزندان خود را به عنوان وابسته به برنامه های خود بیاورند.