تایلند که با نام سرزمین لبخندها نیز شناخته می شود ، جواهر جنوب شرقی آسیا است. تایلند کشوری است که به اندازه کافی توسعه یافته است تا بتواند اکثر راحتیها را که هنوز به اندازه کافی وحشی برای ارائه ماجراجویی از مسیر مورد ضرب و شتم قرار دارد ، فراهم کند ، کشورهایی است که فرصت برای تجربیات سفر یک بار در طول زندگی دارند. چه با سواحل درجه یک در جنوب و چه در دهکده های کوهستانی در شمال شروع کنید ، تایلند ناامید نخواهد شد.

 
شهرهایی مانند بانکوک و چیانگ مای فعالیت های تجاری و شلوغی شلوغی هستند ، اما تا زمانی که در کوهستان راه نرفتید و یا از دیدن چهره ای با فیل ها یا میمون های جسورانه (که می خواهد ناهار شما را سرقت کند) واقعاً آن کشور را ندیده اید. به محض نگاه کردن به تو) جاذبه های تایلند متنوع است و هر کدام تجربه ای ارزشمند و به یاد ماندنی را به روش خاص خود ارائه می دهند.
 

استان کرابی Krabi

 
استان کرابی محل زندگی برخی از معروف ترین مناطق ساحلی تایلند است. Railay که به طور گسترده یکی از بهترین سواحل کشور محسوب می شود، سواحل ماسه ای سفید، آب آبی روشن و احساسی را که پیدا کرده اید بهشتی از بهشت پیدا کرده است. شما باید با استفاده از خدمات در دسترس از شهر کرابی و Ao Nang ، قایق بگیرید تا به جزایر استرالیا برسید.
دیدنی های تایلند
 
سواحل دلیل اصلی بازدید از Railay است، اما همچنین یک کانون صخره نوردی است. قله های کارستی Railay ، ماجراجویان را با تجربه و تازه کار جلب می کند تا در صعود از صخره های سنگ آهک بلند ، دست خود را امتحان کنند. از جمله بسیاری دیگر از موارد فعال برای انجام این کار ، می توانید به پیاده روی فیل ، قایق سواری وایت واتر ، کایاکی و غرق کردن در غواصی بپردازید ، یا برخی از گزینه های سبک تر مانند کلاس های آشپزی و اجتناب از ماساژ را انتخاب کنید. همچنین غار الماس با توریست دوستانه ، با یک پیاده روی مناسب برای پذیرایی از بازدید کنندگان کنجکاو به دنبال انجام کاوش های مختلف بین آفتاب گرفتن است.

جزایر phi phi

 
جزایر Phi PhiT یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی تایلند است. فقط Phi Phi Don ساکن است و سفرهای روزانه ای به جزایر اطراف آن موجود است. یکی از نقاط جالب موجود در Koh Phi Phi  Monkey Beach است که در آن شما به صورت واقعی به معنای واقعی کلمه با موجودات دریایی عجیب مواجه می شوید. می توانید راهنمایی استخدام کنید تا شما را با قایق چوبی کوچک بیرون ببرد یا کایاک خود را اجاره کند. همچنین یک پایه کوچک وجود دارد که می توانید میان وعده و میوه های مختلف خریداری کنید ، اما روی رفتارهای خود آویزان کنید اگر آنها را بدون مراقبت نگه دارید ، میمونها بی رحمانه می توانند درون شما حفر کنند و درست در مقابل شما خرد شوند. Long Beach یکی دیگر از نقاط خوب این جزیره است. این یک مکان منزوی نیست ، اما برای تماشای غروب خورشید بسیار عالی است. اگر خوش شانس هستید و جزر و مدی خارج است ، یک پیاده روی زیبا به سمت قسمت اصلی جزیره است.
 
اپراتورهای تور بسته هایی را برای سفرهای غواصی و غواصی و همچنین گشت و گذار در خلیج مایا خلیج ، جایی که فیلم Leon Beach DiCaprio The Beach فیلمبرداری شده است ، ارائه می دهند. از آنجا که Koh Phi Phi گردشگران زیادی را به خود جلب می کند، بسیاری از شرکتهای تور وجود دارند که بلیط های دیگر ساحل مانند پوکت ، کوه چانگ و کوه لانتا را ترتیب می دهند. اگرچه به سختی می دانید که اکنون آن را ببینید ، Phi Phi Don یکی از مناطقی بود که توسط سونامی 2004 به سختی برخورد کرد. مهمانخانه ها ، رستوران ها و بازارها بازسازی شده اند و جمعیت هنوز هم به سمت جزیره توچال می روند. یک پارک یادبود کوچک و آرام برای احترام به کسانی که در این فاجعه جان باختند وجود دارد ، اما به نظر می رسد مناطق توچال احیا شده است.
 

کاخ بانکوک

حتی اگر برنامه های شما برای تایلند عمدتاً شامل سرگرمی در ساحل، دیدن فیل ها و خوردن هر چه بیشتر ماسامان کاری و توما کا گای باشد، حداقل یک یا دو روز را در بانکوک خواهید گذراند.در پایتخت تایلند دیدنی های زیادی وجود دارد. اما شاید بهترین راه این باشد که از کاخ بزرگ شروع کنید. این جاذبه دیدنی شماره یک در سطح شهر است و در اهمیت تاریخی و معماری بی نظیر است. این زمین ها پیچ و خم سالن های سلطنتی، معابد و یادگارهای باستانی هستند که مهمترین آنها وات Phra Kaeo، معبد بودا زمرد است. گفته می شود که یک یادگار در درون این معبد یک تکه استخوان یا مو از خود بودا روشنگر است. اجازه دهید چندین ساعت عدالت قصر بزرگ را انجام دهید، اما اگر به دنبال پیاده روی بیشتر در ادامه هستید، می توانید به راحتی برخی از نشانه های مهم دیگر شهر را بگیرید. معروفترین وات پو و وات آرون، معبد Dawn (مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید) نیز در این نزدیکی قرار دارند. و از آنجا که بانکوک یک قطب اصلی برای سفرهای بین المللی است، این یک نقطه شروع عالی برای گشت و گذار در سراسر کشور است.

Pai

شهرت تایلند به عنوان کشوری از مناظر زیبا و دوستانه ، عمدتاً از سواحل جنوبی مشهور جهان است. اکثر مردم درک نمی کنند که شمال پهناور مناظر مناظر خیره کننده است ، اگرچه اینها طبیعتاً متفاوت است. تایلند شمالی ، به ویژه منطقه غربی در نزدیکی مرز برمه ، با جنگل کوهستانی کوهستانی دیده می شود که هم ناهموار و هم زیبا است. Pai، در استان مای مون هونگ سون ، مکانی عالی برای لذت بردن از زیبایی های طبیعی این کشور و همچنین مهمان نوازی و آشپزی مشهور تایلندی است. این شهر کوچک به عنوان یک مکه برای هیپی ها و کوله پشتی ها شهرت پیدا کرده است ، اگرچه افراد محلی و خانواده ها را نیز در اینجا خواهید دید. یک بازار کوچک پیاده روی شبانه، انواع غذاهای محلی و غربی و دسترسی آسان به معابد مجاور، آبشارها و دره چشمگیر چشم انداز پا (Pai) وجود دارد. هنگامی که در مرکز شهر ریزگرد قدم می زنید ، هوای شادمانی و آرامش وجود دارد ، و این جادوگری است که فصل بعد از فصل به ترسیم جمعیت می پردازد.